söndag 17 februari 2013

Stöd på en söndag

Något tveksam stod jag och vägde dem i handen, de rätt söta bokstöden. Men var kanske för söta, såg de kanske rent av billiga ut? Jag kunde måla om dem hemma. Då hör jag hur två andra loppiskunder tisslar bakom min rygg:

"Det är bokstöd...kolla..."

Och då stoppade jag såklart ner dem i min egen kundkorg. Det där med konkurrens är bra.

Men de växer och vi tycker allt mer om dem. De ska inte målas eller fixas med, de ska få bara precis som de är.








Vi önskar er alla en trevlig söndag. För mer söndagsnöjen kika gärna in på Fabriken.

1 kommentar:

  1. Vilka söta bokstöd du hittade på loppisen. Dom passar bra där i konsthyllan. Jag lovar att trädgårsblogga så fort det tinar upp lite här. Trädgården är ju mitt liv liksom, är alltid där när det går. Kraaam Pia

    SvaraRadera