söndag 17 november 2013

Utökad samling i mässing

Jag har liksom försovit mig vad gäller att anförskaffa församlingar av ljusstakar, ni andra har gjort det för länge sedan Men det är bra, för då är de inte längre lika hett villebråd på loppisar.

En samling av mässing och en i silver. i Helgen utökades den i mässing.





Men det har inte bara stilla stilleben och helgfrid på Villavägen denna helg, några utav oss har därtill riskerat livet för att få några nedblåsta tegelpannor på plats igen.

Min hjälte.
Själv stod jag på gräsmattan och grät av svindel bara genom att titta upp på honom.
Och så brann de ned och "Häpp!" så var det snart måndag igen...

4 kommentarer:

  1. Åhh den runda.. I´m in love... Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  2. Vilken hjälte du har där hemma! :)
    I Love Mässing! Har det överallt hemma, vackert till jul då det glimmar så vackert i ljusskenet. ☆

    Önskar dig en toppenmåndag!
    Kramen
    Ina

    SvaraRadera
  3. Den där lilla runda ljusstaken var supersöt! Vilka fynd.

    SvaraRadera
  4. Så fint med alla ljusstakarna tillsammans! Jag äger en stackare i mässing (resten i glas) men känner nu att jag nog behöver införskaffa fler i mässing. Riktigt fint var det:-)
    Och jättefin inspirerande blogg med!

    Mvh/Malin

    SvaraRadera