fredag 13 december 2013

Var är mina kyssar?

År efter år stressade jag runt i affärerna efter en mistel som inte var plockad en månad innan försäljning, inte hade ruttna små bär och som inte alla blad rasade ur så fort man pillade på den. Någon gång i bland  hittade jag en som jag trodde på, åkte hem, tog av plasten och; RAAAAAAS...inte ett blad kvar på pinnarna.

Så jag tröttnade och vred ihop en av annan modell, en som jag kan återanvända.


Två olika sorters ståltråd och vita pärlor. Häpp!

4 kommentarer:

  1. Väldigt fint. Annars har blomsterbutiken på gågatan mistlar som såg riktigt pigga ut. Lush ligger ju precis bredvid så det kan ju vara värt en utflykt...

    SvaraRadera
  2. Smart! Kyssarna kommer ska du se... Inte kan man motstå den misteln heller. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  3. Med den mödan du lagt ned kommer du att få många kyssar! Så fin den blev!

    Puss på dig!
    Cia

    SvaraRadera