söndag 1 september 2013

245 cm glas

4 långa glashyllor har i helgen monterats upp i höjd med vinterträdgårdens spröjs.

Glashyllorna beställde vi som alltid från världen bästa glasmästeri i Malmö. De är både snabba, trevliga och billiga. (Sånt förtjänar reklam tycker jag). Och så massor av smäckra konsoller från Ikea, ursprungligen svarta men som jag spraymålade vita.

Glasföremålen inifrån har gallrats och luftats upp, så nu finns det plats för mycket mer av den varan på glashyllorna både inne och ute.

Förunderligt hur så lite med ens kan skapa den genuina rumskänslan och upplevelsen av att vara inomhus.

Kattgos före glashyllorna








5 kommentarer:

  1. Fint! Glashyllor är verkligen vackert särskilt med vackra saker av glas på. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Vilka vackra hyllor!

    Ha det bäst!
    Kramen
    Ina

    SvaraRadera
  3. Så fint med glasen på högre höjd, de gör sig så bra mot naturen utanför och i alla årstider kan jag tro. Vackert!
    Bilden på kattgos gör mig glad!

    Önskar er en fin söndag!
    Kram //Cia

    SvaraRadera
  4. Mycket snyggt och mycket "Ni" , ni har en egen snygg stil som många misslyckats med om de försökt! :)

    SvaraRadera
  5. alltså. det gör ont i magen av avundsjuka när jag ser eran fina vinterträdgård! ggaaahhh! ;-)

    SvaraRadera