tisdag 7 april 2015

Att pimpa en duva

Denna lilla dam satt så liten och rufsig och tittade på mig från auktionskatalogen. Direkt när jag såg henne visste jag att hon var perfekt för mitt nya, än så länge bara i huvudet, projekt.

För blott 150 kr blev hon min (och efter en tur&retur till Ystad 5 mil bort...)
Då var det dags lilla vän, att låta dig ta platsen och uppmärksamheten du förtjänar.

Precis så, nu kom din personlighet fram med rätta.
Blingbling på fötterna...
...och blingbling vid näbben.
Det här var riktigt kul. Det var min första...garanterat inte min sista!

2 kommentarer:

  1. Åh, vilken underbar dufva! Du är unik, Sandra. Det är så självklart att den ska vara smyckad så här, men det var Du som såg det! Gillade Din påskdukning också. Tack för alla idéer! Milott

    SvaraRadera
  2. Amazing blog and very interesting stuff you got here! I definitely learned a lot from reading through some of your earlier posts as well and decided to drop a comment on this one!

    SvaraRadera